2007/05/23

ALDI BATERAKO AGURRA

Iritsi da blog honi behin behineko amaiera emateko garaia. Azkeneko post bat aho jolasei buruz egiteko asmoa nuen (asmakizunak, aho-korapiloak, atsotitzak, txisteak,...) baina ez dut web orri guztiz interesgarririk aurkitu. Edozein kasuetan honako hau gomendatuko nizueke: TTIPI TTAPA. Dena den, norbaiti honen inguruko materialik interesatuko balitzaio, Koska irratik libreko Ziripot kontu-kontari programarako erabiltzen ditugun liburuen izenak pasako nizkizueke. "Aho-jolasen" inguruko liburuen eskaintza oso ugaria da eta ez duzue lortzeko arazorik izango, baina sarera ez dira iritsi kasik.

Azterketa garaia da, eta bloga alde batera utziko dut beraz; baina batek daki gogo gutxiz hasi nuen lan hau ez ote dudan jarraituko azkenean. Jolasen munduari lotuta jarraituko dut behintzat, eta hau baliabide hona izan daiteke berriak zabaltzeko. Ohitura kontua izango da noizbehinka idaztea gutxienez, eta ohitzen hasia naiz jada...

No hay comentarios: